niedziela, 19 kwietnia 2015

* Gdzie zjeść zdrowo i smacznie w Warszawie? #3 tekeda sushi

Do Tekeda sushi na ul.meissnera wybralam z przyjaciolka, zeby sprobowac jak smakuje prawdziwe sushi i poczuc klimat i prawdziwy smak japonskiej kuchni.

Trafilysmy akurat na promocje lunchowa (zestawy od 22zl a w nich talerz sushi, zupa, sałatka).

Kelnerka pomylila nasze zamowienia, lokal byl pusty, wiec nie czekalysmy szczegolnie dlugo. Dostalysmy paleczki, jednak jedzenie szlo nam z trudem, szczegolnie mi bo szybko sie niecierpliwie gdy jestem glodna i nie moge porzadnie zjesc. Poprosilysmy o paleczki dla dzieci, wszystko bylo bardzo slone, srednio mi smakowalo i zdecydowanie bylam daleka od stwierdzenia "jakie pyszne".

Jako ze to bylo moje pierwsze porzadne sushi w zyciu zjadlam do konca, jednak watpie zebym kiedykolwiek wrocila do tego miejsca, zdecydowanie wole inne kuchnie. Jednak Dominice smakowało i była bardzo zadowolona ,co zresztą widać na zdjęciu;)

Tekeda w Warszawie znajduja sie w kilku miejscach, wybor dan, deserow, a nawet piw jest szeroki, ceny nie sa jakies zabojcze, ale jednak tu za 15zl zdecydowanie sie nie najesz.

3 komentarze:

  1. Fajny, pomysłowy blog! Zapraszam do mnie i do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, pomysłowy blog! Zapraszam do mnie i do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sushi nie kupuje się po to żeby się nim najeść ;]

    OdpowiedzUsuń