niedziela, 24 maja 2015

Elo "Pomelo"-moja ocena firmy cateringowej

Catering "Pomelo" zamówiłam pod wpływem impulsu. Nie żebym sama nie umiała ułożyć sobie codziennej diety. Powód był inny. Przy każdym scrollowaniu facebooka widziałam fotki ludzi którzy  zachwalają Pomelo . Chciałam sprawdzić co w tym takiego jest i czy warto wydawać na to kasę.

Zadzwoniłam, bardzo miła Pani uwzględniła to, że jem jedynie drób i ryby, nie lubię czosnku. Wybrałam dietę zbilansowaną (1800-2000 kcal)  "dla osób żyjących w biegu, aktywnie, którzy o regularnym jedzeniu mogą tylko pomarzyć"....Zamówiłam opcję na 5 dni (dziennie 65 zł ,minus 15% rabat).

Zalety:

 -posiłki dostajesz pod same drzwi wcześnie rano ( nie musisz martwić się o robienie zakupów, gotowanie, wymyślanie posiłków, szukanie pojemniczków do zabrania jedzenia na wynos etc - serwetki, posiłki i sztućce dostajesz w papierowej torbie)
-15% rabaty jeśli powołasz się na odpowiednią osobę
-produkty dobrej jakości, sporo warzyw, jedzenie urozmaicone ; ciekawe i dobrze przyprawione potrawy
- smakowały mi ciasta: fasolowe brownie i placek jogurtowy (patrzcie na fotkach)
-spodobał mi się pomysł doprawienia twarogu ziołami, oliwkami i pomidorami suszonymi


Wady:

-cena jest zabójcza ( 1600 zł miesięcznie na jedzenie OMG!)
-brak owoców (zdarzyły się tylko w koktajlu) -> nie jestem jakimś owocożercą, ale owoce jem codziennie conajmniej w 1 porcji
-kocham owsiankę na śniadanie, gdy dostawałam wędlinę z sałatką jarzynową (była kwaśna i niedobra) lub zimną jajecznicę miałam ochotę wrócić z powrotem do łóżka (wiem, ze to nie kwestia cateringu tylko mojego gustu) -> po prostu probuje Wam pokazać, że jeśli gotujecie sami macie mozliwosc przygotowania sobie posilku na jaki macie ochote.
-będąc na redukcji i przyjmując 500 kcal mniej niż zaserwowało mi Pomelo nigdy w życiu nie byłam taka głodna jak przez te 5 dni. Musiałam do posiłków dokładać swoje jedzenie. Nie chodzi tutaj o zbyt niską kaloryczność albo rozkład makroskładników. Jedzenie od Pomelo pod względem objętościowym jest maleńkie.
-za tłusto (słyszałam to zresztą od kilku osób na tej diecie)
-kolejną porażką było to, że dostałam ryż z warzywnym leczo z boczkiem ( mamie smakowało)




jajecznica na zimno ..



pyszne brownie na deser ;)



pojemniczki -rzecz bezcenna



zestaw na cały dzień



obiad






jadłospis I





II





III




IV



świeża dostawa


mój kot- spec od toreb - przyznał im 5 gwiazdek ( za torbę, oczywiście) 


Podsumowując, wolę sama sobie gotować. Spróbowałam, doświadczyłam i wyrobiłam sobie zdanie. 
Sama sobie pod tym względem najlepiej potrafię dogodzić. Wiedzę, doświadczenie i znajomość samej siebie mam opanowane bardzo dobrze.;)) 
 A gotowanie to sama przyjemność, wbrew pozorom wcale nie czasochłonna ;)

7 komentarzy:

  1. Przynajmniej fajne pudełka Ci zostały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ceny faktycznie są bardzo wysokie O_O

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchajcie, jeśli ktoś z was jest może z Łodzi i interesują go dobre i sprawdzone diety pudełkowe, polecam wam sprawdzić tutaj https://www.lightbox.pl/catering-dietetyczny-lodz. Jeśli chodzi o Łódź to moim zdaniem jest to aktualnie najlepsza dostepna tutaj dieta pudełkowa i jak najbardziej warto jest ją wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. gotowanie samemu to spora oszczędność

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o firmy cateringowe to jest naprawdę spory wybór. Można bez problemu dobrać odpowiednią dietę dla siebie, w zależności na czym nam zależy. Posiłki są zawsze apetyczne, urozmaicone i co ważne zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. cateringi jak widac wcale nie sa takie zle

    OdpowiedzUsuń